Město Jičín vyhlašuje výběrové řízení na pozici ředitel/ka Knihovny Václava Čtvrtka v Jičíně

Starosta na základě rozhodnutí Rady města Jičína vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa:
ředitele/ředitelky příspěvkové organizace „Knihovna Václava Čtvrtka v Jičíně“, se sídlem 506 01 Jičín, Denisova 400, IČ 00370967

Předpokládaný nástup: jmenování k 01.04.2025
Trvání pracovního poměru: doba neurčitá
Platové podmínky: platová třída 12 dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
Místo výkonu práce: město Jičín
Jedná se o funkci podléhající zákonu č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, v platném znění.

Požadavky pro výkon funkce:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, výhodou je zaměření na knihovnictví a informační studia,
  • praxe v knihovnictví nebo v jiné kulturní organizaci výhodou,
  • praxe v řídící funkci výhodou,
  • orientace v knihovním zákoně (zák. č. 257/2001 Sb.) a v problematice současného českého knihovnictví a jeho aktuálních trendech,
  • orientace v činnosti řízení a hospodaření příspěvkové organizace (např. zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, zákon č. 128/2000 Sb., zákon o obcích), orientace v oblasti získávání a administrace dotačních programů,
  • znalost informačních technologií používaných v oblasti knihovnictví výhodou,
  • uchazeč je státním občanem ČR nebo je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, ovládá jednací jazyk, dosáhl věku 18 let, je svéprávný, bezúhonný a splňuje další předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., v platném znění.

Předpoklady pro výkon funkce:

  • organizační a řídící schopnosti,
  • odolnost vůči zátěži, schopnost zvládnout vysoké pracovní nasazení,
  • dobré komunikační schopnosti, kreativní a koncepční myšlení,
  • smysl pro týmovou práci, schopnost motivace zaměstnanců,
  • časová flexibilita,
  • všeobecný kulturní rozhled,
  • samostatnost, zodpovědnost, iniciativa,
  • dobrá znalost práce na PC,
  • řidičské oprávnění skupiny „B“ – aktivní řidič,
  • znalost anglického nebo německého jazyka,
  • ochota k dalšímu vzdělávání.

Dále nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené,
  • 3 dny indispozičního volna,
  • výhodný mobilní tarif, příspěvek na stravování,
  • příspěvek na penzijní spoření,
  • služební byt.

Písemné přihlášky musí obsahovat jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, příp. adresu pro doručování, datum a podpis uchazeče. Uvítáme telefonický a elektronický kontakt na uchazeče.

K přihlášce se dále připojí:

  • vlastní koncepce činnosti příspěvkové organizace Knihovna Václava Čtvrtka v Jičíně – např. cíle, opatření pro naplnění vize, nové činnosti/inovace, invence vlastní aktivity, opatření k racionalizaci provozu, marketingové aktivity, aktivity v doplňkové činnosti, účast v projektech (v rozsahu 2 až 5 normostran A4),
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující odbornost uchazeče,
  • strukturovaný životopis uchazeče včetně uvedení praxe (dosavadní zaměstnání, odborné znalosti, dovednosti a zkušenosti v oblasti knihovnictví nebo řízení kolektivu),
  • originál výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce ke dni podání přihlášky,
  • u osob narozených 1.12.1971 a dříve lustrační osvědčení (je možné nahradit čestným prohlášením a doložit před uzavřením pracovního poměru) a čestné prohlášení dle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb. (tzv. lustrační zákon),
  • čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti k výkonu ředitele.

Přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami uchazeč doručí na adresu: Město Jičín, právní a personální oddělení, Žižkovo nám. 18, 506 01 Jičín nebo odevzdá na podatelně MěÚ, Jičín, Žižkovo nám. 18 do 31.10.2024.

Obálku je nutné označit názvem „Výběrové řízení – Knihovna – neotevírat“.
Informace o činnosti Knihovny naleznete na knihovna.jicin.cz. Případné další informace Vám budou podány ředitelkou Knihovny Václava Čtvrtka v Jičíně Mgr. Janou Benešovou, e-mail: benesova@knihovna.jicin.cz, mobilní telefon: 736 467 887 a nebo na výše uvedené adrese vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu MěÚ Mgr. Zuzanou Vavřincovou, tel. č. 493 545 175 a e-mail: vavrincova@mujicin.cz.

Termín ústního pohovoru bude upřesněn. Ústní pohovory s uchazeči povede výběrová komise.

Neúspěšným uchazečům budou po uzavření výběrového řízení vráceny všechny doklady kromě přihlášky do výběrového řízení a životopisu, které budou uloženy po dobu skartační a archivační lhůty v souladu se Spisovým a skartačním řádem vyhlašovatele a následně budou skartovány.

Výběrové řízení včetně jeho podmínek bylo schváleno Radou města Jičína dne 25.09.2024.

V Jičíně dne 01.10.2024
JUDr. Jan Malý, starosta města


Informace o zpracování osobních údajů

Město Jičín, sídlo Žižkovo nám. 18, 506 01 Jičín IČ 00271632, jakožto správce osobních údajů (dále jen správce) poskytuje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně osobních údajů, informace o zpracování osobních údajů a o právech subjektu údajů souvisejících s jejich zpracováním

Osobní údaje zpracováváme v rámci:

  • plnění právní povinnosti – na základě zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů v aktuálním znění pro účel výběrového řízení v tomto rozsahu: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, životopis, výpis z Rejstříku trestů, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. další doklady prokazující odbornost uchazeče. Osobní údaje získáváme od uchazeče přihlášeného do výběrového řízení a zpracovávají se po dobu skartační a archivační lhůty v souladu se Spisovým a skartačním řádem vyhlašovatele a následně se skartují.
  • oprávněného zájmu správce – za účelem komunikace v rozsahu: korespondenční adresa, mailová adresa a telefon. Osobní údaje získáváme od uchazečů a zpracovávají se po dobu skartační a archivační lhůty v souladu se Spisovým a skartačním řádem vyhlašovatele a následně se skartují.

Údaje budou zpracovávány pouze v podobě listinné a nebudou poskytovány jiným osobám s výjimkou osob – členů výběrové komise. Osobní údaje nebudou poskytovány do třetích zemí.

Osobou pověřence pro ochranu osobních údajů správce je Mgr. Martin Hlava, zaměstnanec města Jičín zařazený do Městského úřadu Jičín, adresa 506 01 Jičín, Žižkovo nám. 18 tel. 493 545 110, email: hlava@mujicin.cz, mobil 737 269 884.

Informace o právech subjektu údajů:

  • Právo požádat správce o poskytnutí informace o zpracování jeho osobních údajů
  • Právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají
  • Právo podat stížnost na porušení právních předpisů v souvislosti se zpracováním osobních údajů a to dozorovému orgánu – Úřadu pro ochranu osobních údajů.
  • Právo vznést u správce námitku proti zpracování osobních údajů – jen u zpracování na základě oprávněného zájmu.

← zpět